Προφίλ

Η LEVER A.E. ιδρύθηκε το 2010 με σκοπό την παροχή Συμβουλευτικών Υπηρεσιών για την Ανάπτυξη και την Αύξηση της Αποτελεσματικότητας στο Δημόσιο και τον Ιδιωτικό Τομέα.  Με εφόδια την εμπειρία και την τεχνογνωσία των στελεχών της, την συνεχή ενημέρωση και πληροφόρηση, τις επενδύσεις σε υποδομές και σύγχρονη τεχνολογία και με απόλυτη προσήλωση στις προσδοκίες και τις ανάγκες των πελατών της, αποτελεί τον πλέον πολύτιμο συνεργάτη της επιχείρησης σας.

Αποστολή

Συμβάλλει στην εξέλιξη του «επιχειρείν» στην Ελλάδα και στις υπόλοιπες Βαλκανικές χώρες, παρέχοντας όλες τις υπηρεσίες που απαιτούνται για την ίδρυση, ανάπτυξη και εύρυθμο λειτουργία μιας εταιρίας ή οργανισμού, στο υψηλότερο επίπεδο που προσφέρονται στην αγορά.

Ανθρώπινο Δυναμικό

Βασικός συντελεστής της επιτυχημένης πορείας και το μεγαλύτερο κεφάλαιο του ομίλου ΣΑΜΑΡΑΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ αποτελεί το ανθρώπινο δυναμικό, που σήμερα απαρτίζεται πάνω από 170 μηχανικούς όλων των ειδικοτήτων, περισσότερους από 20 οικονομολόγους αλλά και 30 γιατρούς. Με βαθιά γνώση του αντικειμένου, υποστηρίζουν καθημερινά τη συνολική προσπάθεια, παρέχοντας ποιοτικά την υπηρεσία “One Stop Shop Solutions” σε περισσότερους από 5000 πελάτες–επιχειρήσεις σε όλους τους κλάδους της οικονομίας, καθώς και σε έργα του Δημοσίου σε όλη την ελληνική επικράτεια. Η LEVER A.E, πιστή στο όραμα και τις αξίες της, πιστεύει πως το ανθρώπινο δυναμικό αποτελεί την κινητήριο δύναμη πίσω από την επιτυχημένη πορεία της και σημαντικό παράγοντα για την επίτευξη των στρατηγικών της στόχων. Παράλληλα, η εταιρεία επενδύει στην διαρκή εκπαίδευση των ανθρώπων της, επιδιώκοντας την ατομική και ομαδική της βελτίωση και κατά συνέπεια την αναβαθμισμένη παροχή των υπηρεσιών της προς τους πελάτες και συνεργάτες της.

Πολιτική Ποιότητας

Πολιτική της LEVER A.E είναι να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών της, παρέχοντας υπηρεσίες που ικανοποιούν πλήρως τις απαιτήσεις της νομοθεσίας και των πελατών της. Για την εξασφάλιση της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχει, η LEVER A.E εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης σύμφωνα με τις απατήσεις των προτύπων  ISO 9001 και ISO 14001.

Οι κύριοι άξονες της Πολιτικής Ποιότητας είναι:

  • η τήρηση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας
  • η ικανοποίηση του πελάτη
  • η διαρκής βελτίωση

 

Οικονομικά Μεγέθη

Ισολογισμός του έτους 2014, κάντε κλικ εδώ: Ισολογισμός 2014 .

Ισολογισμός του έτους 2013, κάντε κλικ εδώ: Ισολογισμός 2013 .

Ισολογισμός του έτους 2012 , κάντε κλικ εδώ: Ισολογισμός 2012 .

 

News

LOCATION

  • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

  • 26ΗΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 43, LIMANI CENTER

  • T.K. 546 27

  • ΑΘΗΝΑ

  • ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ 10, ΣΥΝΤΑΓΜΑ

  • T.K. 106 71

CONTACT

  • NEWSLETTER

  • Εγγραφείτε στο newsletter για να λαμβάνετε τα τελευταία νέα μας.

tw
fb
samaras