Το Marketing ή η Δημοσιότητα όπως έχει επικρατήσει ως όρος στον Δημόσιο Τομέα είναι αναγκαίο και αναπόσπαστο κομμάτι της σημερινής κοινωνίας των πολιτών. Σε ένα ψηφιακό κόσμο όπου ο πολίτης κατακλύζεται από πληροφορίες και επικοινωνίες είναι σημαντικό τα Έργα που υλοποιούν οι Δημόσιοι φορείς και η Τοπική Αυτοδιοίκηση να επικοινωνούνται στους πολίτες με αποτελεσματικό και σύγχρονο τρόπο. Σε αντίθετη περίπτωση ακόμη και όταν υλοποιούνται σημαντικά έργα αυτά τελικά είτε δεν γίνονται καθόλου αντιληπτά από τους πολίτες, ή η σημασία τους υποβαθμίζεται μέσα σε μία έντονη καθημερινότητα.
ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ
- Μεγάλος όγκος πληροφορίας και επικοινωνιών κατακλύζει τους Πολίτες.
- Η αποτελεσματική επικοινωνία είναι αδήριτη αναγκαιότητα και για τους φορείς του Δημοσίου και την Τοπική Αυτοδιοίκηση προκειμένου να επικοινωνήσουν αποτελεσματικά τα ευεργετήματα των έργων που υλοποιούν προς όφελος των πολιτών και της κοινωνίας και να τους προτρέψουν να κάνουν χρήση αυτών.
ΟΙ ΛΥΣΕΙΣ
- Στρατηγική και Καμπάνια Δημοσιότητας με τα ακόλουθα στοιχεία:
- Concept και Στρατηγική Καμπάνιας
- Ανάλυση των Κοινών-Στόχων
- Επιλογή του κατάλληλου Επικοινωνιακού Μίγματος Δημοσιότητας
- Υλοποίηση media plan
- Υλοποίηση events plan
ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
- Ενημερωμένοι και Καλά πληροφορημένοι πολίτες
- Προβολή των νέων Έργων που υλοποιεί το Δημόσιο και οι Φορείς Τοπικής Αυτοδιοίκησης
- Ενημέρωση για τα Ευεργετήματα των Έργων για την Χώρα και την Τοπική Κοινωνία
- Χρήση των ευεργετημάτων από τους Πολίτες : π.χ. μετά την Καμπάνια Δημοσιότητας μία οικογένεια με παιδιά επισκέπτεται το νέο πάρκο με παιδική χαρά στον Δήμο τους.