Δημoσιος Τομeας | ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Στρατηγική καμπάνια προβολής ενός τουριστικού προορισμού απαιτεί επικεντρωμένη στρατηγική ως προς το προφίλ του προορισμού, τα κοινά-στόχους και το επικοινωνιακό  μήνυμα,  που πρέπει να διαφοροποιεί τον προορισμό έναντι άλλων και να τον καθιστά μοναδικό! 

ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ

  • Γενικές καμπάνιες που δεν στοχεύουν σε συγκεκριμένα κοινά-στόχους, αλλά απευθύνονται σε όλους γενικά και αόριστα
  • Αδιευκρίνιστος στρατηγικός στόχος καμπάνιας
  • Αδυναμία τεκμηρίωσης ενός USP για τον προορισμό, άρα αδυναμία διαφοροποίησής του από άλλους παρόμοιους προορισμούς
  • Αδυναμία αποτελεσματικής επικοινωνίας προς τους δυνητικούς επισκέπτες (ξένους και Έλληνες)

ΛΥΣΕΙΣ

  • Ξεκάθαρη στρατηγική ανάλυση του προορισμού με Αποστολή, Όραμα, Αξίες, ανάλυση Swot & Pestel και σμίλευση εξατομικευμένης στρατηγικής στόχευσης
  • Ακριβής ανάλυση κοινών-στόχων 
  • Δημιουργία και μελέτη προφίλ επισκεπτών 
  • Δημιουργία USP & στρατηγικής διαφοροποίησης προορισμού
  • Branding προορισμού (αν δεν υπάρχει)
  • Σμίλευση ελκυστικού επικοινωνιακού μηνύματος 
  • Σύσταση Media Plan 
  • Εκτέλεση καμπάνιας Προβολής Τουριστικού Προορισμού και εξαγωγή στατιστικών αποτελεσματικότητας (Marketing Metrics)

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

  • Άμεση αύξηση της επισκεψιμότητας στον προορισμό από τον πρώτο χρόνο κιόλας της καμπάνιας
  • Προσέλκυση των κοινών-στόχων
  • Αύξηση του χρόνου παραμονής και της μέσης κατανάλωσης 
  • Βελτίωση της τουριστικής εμπειρίας, με αποτέλεσμα την πιστότητα των επισκεπτών και την σύσταση του προορισμού σε άλλους
  • Αύξηση της Αξίας του προορισμού σε Μεσο-μακροπρόθεσμο ορίζοντα, επενδύοντας στο τουριστικό προϊόν και τα επόμενα χρόνια

ΑΛΛΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ