Η Στρατηγική καμπάνια προβολής ενός τουριστικού προορισμού απαιτεί επικεντρωμένη στρατηγική ως προς το προφίλ του προορισμού, τα κοινά-στόχους και το επικοινωνιακό μήνυμα, που πρέπει να διαφοροποιεί τον προορισμό έναντι άλλων και να τον καθιστά μοναδικό!
ΖΗΤΗΜΑ
- Γενικές καμπάνιες που δεν στοχεύουν σε συγκεκριμένα κοινά-στόχους, αλλά απευθύνονται σε όλους γενικά και αόριστα
 - Αδιευκρίνιστος στρατηγικός στόχος καμπάνιας
 - Αδυναμία τεκμηρίωσης ενός USP για τον προορισμό, άρα αδυναμία διαφοροποίησής του από άλλους παρόμοιους προορισμούς
 - Αδυναμία αποτελεσματικής επικοινωνίας προς τους δυνητικούς επισκέπτες (ξένους και Έλληνες)
 
ΛΥΣΕΙΣ
- Ξεκάθαρη στρατηγική ανάλυση του προορισμού με Αποστολή, Όραμα, Αξίες, ανάλυση Swot & Pestel και σμίλευση εξατομικευμένης στρατηγικής στόχευσης
 - Ακριβής ανάλυση κοινών-στόχων
 - Δημιουργία και μελέτη προφίλ επισκεπτών
 - Δημιουργία USP & στρατηγικής διαφοροποίησης προορισμού
 - Branding προορισμού (αν δεν υπάρχει)
 - Σμίλευση ελκυστικού επικοινωνιακού μηνύματος
 - Σύσταση Media Plan
 - Εκτέλεση καμπάνιας Προβολής Τουριστικού Προορισμού και εξαγωγή στατιστικών αποτελεσματικότητας (Marketing Metrics)
 
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
- Άμεση αύξηση της επισκεψιμότητας στον προορισμό από τον πρώτο χρόνο κιόλας της καμπάνιας
 - Προσέλκυση των κοινών-στόχων
 - Αύξηση του χρόνου παραμονής και της μέσης κατανάλωσης
 - Βελτίωση της τουριστικής εμπειρίας, με αποτέλεσμα την πιστότητα των επισκεπτών και την σύσταση του προορισμού σε άλλους
 - Αύξηση της Αξίας του προορισμού σε Μεσο-μακροπρόθεσμο ορίζοντα, επενδύοντας στο τουριστικό προϊόν και τα επόμενα χρόνια
 
								
															
								























